Thursday, July 21, 2011

Some Market Inverse (short) ETFs

These are inverse, leveraged short ETFs, you buy them and have short exposure to the underlying index on a leveraged basis. Here are a few ideas, these are excellent for swing moves or when you need quick short side coverage.


DOW Short coverage using SDOW
 SDOW positive divergence on a 60 min 3C chart

  SDOW positive divergence on a 30 min 3C chart

 SDOW positive divergence on a 15 min 3C chart

 SDOW positive divergence on a 10 min 3C chart

 SDOW positive divergence on a 5 min 3C chart

SPY short coverage via SPXU
 SPXU 3C positive divergence on a 30 min chart

 SPXU 3C positive divergence on a 15 min chart

 SPXU 3C positive divergence on a 10 min chart

 SPXU 3C positive divergence on a 5 min chart

QQQ short coverage via SQQQ
 SQQQ positive divergence on a 15 min 3C chart

 SQQQ positive divergence on a 10 min 3C chart


Russell 2000 Short coverage via SRTY
 SRTY 15 min 3C positive divergence

SRTY 1 min 3C positive divergence

No comments: