Monday, September 19, 2011

Market Update

I may even consider starting to add some back here-I'd like to be a little more patient though, it almost looks like it may be a sell the news event, with the 1 min / 5 min charts slightly positive, but starting to back off and the longer 10-15 min charts still very negative, it looks certain we get more downside, the only question is do we get more of a bounce off Greek news?

 DIA 1 negative

 DIA 5 min in line

 DIA 10 min negative

 DIA 15 min negative

 IWM 1 min negative

 IWM 1 min positive leading divergence

 IWM 5 min positive leading divergence

IWM 15 min negative leading divergence

 QQQ 1 mn negative divergence

 QQQ 5 min in line

 QQQ 10 mn negative divergence

 QQQ 15 min negative divergence

 SPY 1 min in line

 SPy 5 min positive leading divergence

SPY 10 min negative divergence-leading position

No comments: