Wednesday, September 21, 2011

Market Update

 DIA 1 min positive and leading positive divergence

 DIA 5 min leading negative

 DIA 10 min leading negative

 DIA 15 min leading negative

  IWM 1 min positive and leading positive divergence

 IWM 5 min positive divergence

 IWM 10 min leading negative

 IWM 15 min leading negative

  QQQ 1 min positive and leading positive divergence

 QQQ 5 min positive divergence

 QQQ 10 min, slightly positive, but within a more powerful leading negative divergence

 QQQ 15 min leading negative

  SPY 1 min positive and leading positive divergence

 SPY 5 min is in line

 SPY 10 min leading negative

SPY 15 min leading negative

Since the longer term timeframes are still negative, what I would like to see happen is for the market to move up soon on this short term positive divergence, I would prefer that the market not stay in a range and continue accumulating, although I can't say that it would be to the detriment of the longer term outlook, I don't see anything helpful about it.

No comments: