Monday, April 1, 2013

ES, NQ,TF, AAPL, QQQ, IWM Charts


Here are the charts and futures charts for some of the trade ideas just posted...

 ES 1 min leading positive divergence

 NQ 1 min from leading negative divergence to a large relative positive to a leading positive divergence

TF / Russell 2000 Futures from leading negative to a strong leading positive intraday chart.

 AAPL 2 min leading positive

 AAPL 3 min leading positive

 AAPL 10 min large relative positive

 15 min relative positive

 QQQ long term 60 min leading negative

 QQQ 1 min intraday leading positive

 QQQ 2 min leading positive

 IWM 60 min long term leading negative

 IWM 1 min intraday leading positive

 IWM 2 min intraday leading positive

 IWM 3 min intraday lading positive divergence.

IWM 5 min leading positive divergence.


No comments: